Bijna bijna bijna!

26 juni 2017 - Voorhout, Nederland

Het is bijna zover, over een klein weekje vertrekken wij te voet naar Rome. Het begin van een groot avontuur. Onze uitrusting is compleet en de route is uitgestippeld. Met elke dag die voorbijgaat begint het steeds meer te kriebelen en stijgt de spanning. Hoe klaar we er ook voor zijn en hoe goed iemand zich kan voorbereiden, toch blijft het spannend omdat je elke dag weer een verassing is. Wat voor weer zal het zijn? Vinden we op tijd een geschikte slaaplocatie? Komen we een supermarkt tegen?  Al gauw besef je dan dat dat de zowat alle dingen zijn waar je je "druk om hoeft te maken". Als je dat vergelijkt met het dagelijkse leven hier in Nederland leven wij straks onderweg een luizenleventje!

De laatste week thuis in Nederland is een erg drukke week. De laatste dingen halen en regelen. Een klein uitzwaaifeestje vieren, en natuurlijk 100x checken of je wel echt alles bij je hebt. Als wij straks onderweg zijn zullen wij hier zo af en toe een leuk verhaal en/of een foto plaatsen van onze voetreis naar Rome. Als je een notificatie wilt ontvangen wanneer wij een nieuw reisverhaal plaatsen kun je je inschrijven voor een mailinglijst.

Groetjes!

Jelle en Corné

1. Loes:
    26 juni 2017
    Absoluut dat we jullie gaan volgen! Jullie ons ook? ;)