Het is zover!

4 juli 2017 - Voorhout, Nederland

Vandaag is het dan eindelijk zover. Na maanden van voorbereiden en afwachten vertrekken wij zo meteen richting Rome. Afgelopen zaterdag hebben we een fantastische uitzwaaiborrel met genoeg (on)handige cadeautjes gehad, vele mooie en motiverende woorden. Gisteren allebei nog even gezellig met familie geweest en straks onder het genot van een kop koffie van elkaar afscheid nemen. Ook al vertrekken we over een uurtje, toch vind ik het nog maar moeilijk om te beseffen dat het nu echt gaat gebeuren. Het besef zal vast snel komen na de eerste ontberingen haha!
Wij gaan nog even een kop koffie nemen en wat oppeppende woorden. Jullie horen weer snel van ons.

Groetjes,

Jelle en Corné

1. Dieuwke van Vliet-Prinsen:
    5 juli 2017
    Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Mijn vriendin is eergister te voet de Gotthardpas over gegaan!
  2. Cees en Marja Verkade:
    9 juli 2017
    Wij hebben jullie na vier dagen ontmoet op minicamping De Bovenstad in Bergambacht.
    Daar mochten wij jullie een kom thee aanbieden, want met de km nog in de benen waren jullie beide even lekker aan het uitpuffen.
    Veel bewondering hoor dat jullie die reis aangaan. Wandelen is goed, maar het vergt ook de nodige inspanning en zeker veel doorzettingsvermogen.
    Heel veel succes en we gaan jullie volgen.
  3. Ingrid verkade:
    9 juli 2017
    Ook wij hebben jullie ontmoet op d e camping bovenstad ,heel veel succes met de reis en ga jullie in de gaten houden!vind het super moedigL